zondag 30 augustus 2009

kots


Wat heb ik een hekel aan Piet Paulusma. Echt. Gadverredamme. Ik vind hem één van de verschrikkelijkste, misschien zelfs wel de verschrikkelijkste, mensen van Nederland. Alleen al de manier waarop dat "oant morn" moet. En de manier waarop hij alle mensen zover krijgt om voor de camera als een debiel "oant morn" te zeggen, ware het niet SCHREEUWEN. En het feit dat hij heel vaak niet eens gelijk heeft wat het weer betreft.
En dat hij alle campings van Nederland afreist om met mensen te gaan praten over hun belevenissen en over het weer. Nee. Ik kan er niet meer tegen. Ik laat me nog liever het weer "aanpraten" door Gerard Joling. Of beter nog, ik zie wel wat voor een weer het wordt.


SBS 6 is overigens sowieso best wel een kutzender. Het enige wat soms interessant is, is "reportage" en dat is dan ook echt soms. Echt. Soms. Heel. Soms.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten